7. mai 2010




Så var helgen her igjen...... dagene og ukene går fort.
Her på vestlandet stiger heldigvis tempraturen og himmelen er blå
Det er vår.....
Men enda har jeg noen lopper på lur som du ikke har sett....


Liter mål i aluminum fant jeg ......tenkte å bruke det ene ute til å vanne blomster med....
Knivene skal jeg bruke sammen med sølvplett gafler


Litt mer bestikk ...... dette er helt nytt..og det som er litt kjedelig er at det er bare to kniver og to gafler
men en del tesjeer
kanskje jeg finner flere en gang
hvem vet....

Denne flotte skålen ble min for 20 kr
Får ikke helt frem på bilde hvor fin den er og jeg skulle likt å vist hvor gammel den er...
gammel er den i hvertfall

Litt mer engelsk porselen men i hvitt og brunt


Jeg ønsker alle som titter innom 
en vårlig og god helg

17 kommentarer:

  1. Fine saker du fikk med deg fra loppemarkedet!
    Knivene med hvitt skaft liker jeg godt. Jeg har noen slike selv, men de er så gammel og slitt. Skulle gjerne sett om jeg fikk tak i flere...

    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Skal si du finner fine ting. Farmor har de med lyse skaft og de er 60 år og like god:)
    Ha en super fredag!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Flotte ting, kjekt med loppemarked. God helg. Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Heisan

    så mange fine ting du fant på loppemarkedet... moro når man finner gamle skatter man kan ta i bruk...eller bare til pynt..

    Ønsker deg en fin helg O=)

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  5. Flotte ting! Så koselig å finne små skatter :)

    Det hvite og brune engelske poselenet har jeg også i "kakao"-kopper. Det er bare litt farge sammen m det brune..

    Ha en super helg!


    Tove

    SvarSlett
  6. Heisann!!
    du var heldig med vårens loppiser du....så fine saker!!
    Har en bunke av disse knivene med hvitt skaft nå...noen fra loppis og noen fra Thuen :o) Kjekt å gjøre litt byttehandel innimellom !!
    Disse gamle tingene i aluminium liker jeg så godt også :o)
    Stikker nok innom Fretex idag....for jeg savner også loppisene....sesongen gikk så altfor fort!!

    Ha en fin fredag :o)

    SvarSlett
  7. Herlige lopper du har funnet! jeg står på farta og skal til Containergirl, så blir spennende å se hva jeg finner der..håper ikke det blir mye for huset er fullt:O)
    Ha ei flott helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  8. Ja, du finner det du! Mange flotte skatter å se her:-)Tenker nok du finner flere deler til bestikket og. Synd loppesesongen er over... Godt vi har Fretex:-)

    Klem

    SvarSlett
  9. Du har sannelig funnet masse fint :-D Besteforeldrene mine hadde sånne kniver med hvitt skaft, så dette ble litt sånn mimre mimre :-)

    Riktig god helg og klem fra Siv

    SvarSlett
  10. Heisan..

    Så mange fine ting du fant:)

    Likte ekstra godt litermålet, har et sånt jeg også. De er så sjarmerende og kan brukes til så mangt...

    Ønsker deg en flott helg i solskinnet!

    Helgeklem

    SvarSlett
  11. Heisann!

    Tusen takk for den koselige kommentaren på bloggen min, det er så godt å lese at jeg har vært savnet.

    Jeg har hatt en liten bloggesperre i det siste, har ikke hatt noe å skriv hjem om heller. Dette kombinert med en travel hverdag har gjort at jeg ikke har innom siden forrige søndag.

    Så mange fine ting du har funnet da, du er flink som har en øye for å finne skattene. Den skålen med blomsten oppi var rett og slett nydelig, men jeg hadde sikkert bare gått rett forbi den.

    Håper at du får en strålende fin helg!

    Stor klem!!!

    SvarSlett
  12. Heisan!

    Fine funn! Er gøy når turen til loppemarked er verdt det.

    Klem

    SvarSlett
  13. Så mange fine ting!! :o)
    Spesielt litermålet og den skålen.
    ha en fin lørdagskveld,
    klem :O)

    SvarSlett
  14. Bergen-Drøbak...ja,noen mil er det jo:-)
    Kjempefine saker du har fått tak i!!
    klem

    SvarSlett
  15. Flotte lopper! Hadde vært moro å funnet ut mer om den gamle skåla, ja. ☺

    SvarSlett
  16. Du er ei ekte loppe:) Du er flink og der mye fint i gamle ting:)

    SvarSlett
  17. Innlegg på innleg med ting jeg liker; knivene i dette innlegget, det flotte sjalet ditt, det flotte hekla pleddet....

    Det var bare en ting å gjøre, nemlig legge meg til som følger!
    Venter spent på neste innlegg.

    Ha ei trivelig uke.

    Hilsen Randi

    SvarSlett