10. juni 2010

Utfordring

Jeg har fått denne utfordringen hos Ellen som har bloggen Ellensand
Tusen takk til deg......en litt artig utfordring.
Jeg skal da re-pulisere det tiende bilde i bloggen min.....
og det første jeg tenkte var hjelp...og det ble ikke bedre da jeg så hvilket bilde det var.
Jeg tenkte nei nei dette vil jeg ikke
men
jeg tar utfordringen likevel

 bilde er fra dette innlegget her
ikke noe godt bilde og det er tatt 8 desember 2009
her er jeg jo ganske ny som blogger
hmm likte ikke bilde så veldig da
men slik var nå bilde nr 10

Jeg sender utfordringen videre til
Florasfrue,Lisbeths lille verden,Huset ved fjorden ,Hjerterommet
Igis verden

Har også fått en adward men mer om det i neste innlegg

Lykke til
truuuudelu 
(hmm dette innlegget ble pulisert en gang til og ikke vet jeg hvordan det gikk til)

3 kommentarer:

  1. Heisan

    Synd jeg ikke kunne komme i dag...skjønner dere hadde en hyggelig ettermiddag...

    Håper vi får det til en annen gang...

    klem O=)

    SvarSlett
  2. Artig utfordring det der da ;-) Det kan være litt greit å gå tilbake innimellom og se at vi utvikler oss :-)

    Ha en fin kveld og klem fra Siv

    SvarSlett
  3. Morsom utfordring!
    Takk.
    Klem igi

    SvarSlett