11. juni 2010


Hos Olavas verden har jeg meldt meg på Bestemor swap
syntes dette hørtes litt spennende ut
ikke det at jeg har få  arbeid på gang...tenker  jeg har nok.....men
alltid kjekt med noe nytt
Holder fargene litt hemmelig.


Dette teppe begynner å ta slutt
jeg er ferdig å feste tråder ...og det er bare litt damping igjen før sammenhekling
Nå regner det her hos oss så kanskje det blir litt hekling senere i kveld
Huset må få seg en omgang med vaskefillen .......
og det passer jo godt når det regner ute

Ønker deg en fin fredag
Nyt den

22 kommentarer:

  1. Åhh, det teppet blir nydelig! :)

    SvarSlett
  2. Åhh, for noen flotte Willow ruter du har heklet..., gleder meg til å se de montert sammen. Gleder meg også til å se rutene du skal hekle til bestemorSWAP'en... :O)

    Ønsker deg en heklende flott weekend!

    SvarSlett
  3. Det kommer til å bli et nydelig teppe! Gleder meg til å se det ferdig:-)

    Ønsker deg en riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  4. For noen fantastiske lapper!! Har ikke sett det mønsteret før, men nå ser jo at mitt blir kjedelig i forhold.. Må prøve disse rutene neste gang - veldig fine :)
    Neste gang fru Blom - det kan ta sin tid...

    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Det teppet som du snart er ferdig med, blir nydelig! Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Fikk vasket her i dag også og det gjorde godt (har bare vært uteliv i mange, mange dager). God helg - klem fra meg

    SvarSlett
  6. Så flotte lapper! Likte både mønsteret og fargene.
    Klem Igi

    SvarSlett
  7. Teppet ditt blir nydelig i flotte farger!
    Tenkte på utfordringen selv, men er lit fedup av slike ruter, men skikkelig artig utfordring;)

    God helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  8. nydelig mønster og farger!! men hvorfor damper du FØR du monterer ??

    tips! hekle inn trådene så slipper du å sy etterpå :)) jeg smøyer de i bakre del av masken når jeg bytter farge og på omg. slutt..

    lykke til med monteringa:)) og god helg..

    SvarSlett
  9. Så flink du er, rene hekledronningen.
    Gleder meg til å se når teppe er ferdig montert!

    Ha en fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  10. Hei på deg..

    Så fine ruter du har heklet, det blir et nydelig teppe i maritime farger..! Skal si du er produktiv. Lykke til med utfordringen, det blir nok et flott resultat også:))

    Ønsker deg en fin helg, stor klem

    SvarSlett
  11. Hei! Så artig at du ble med da :-) Jeg fester tråder etterhvert jeg - noen hekler jeg inn, og de andre syr jeg fast når jeg bytter farge. Orker ikke å sitte med trådfestinga til slutt - har gjort det en gang for mye ;-)

    Så nydelig teppe du har laga, gleder meg til å se det ferdigmontert :-D

    Riktig god helg til deg og klem fra Siv

    SvarSlett
  12. Du er så flink med hekle pinnene=)!!! Gleder meg til å se teppet ferdig!!

    Ha en super helg!
    Klemmer!

    SvarSlett
  13. Sånnt teppe drømmer eg og om å lage. Må berre lære meg å hekle først:) Nydeleg blir det, herlege farger:)
    God helg!
    Klem:)

    SvarSlett
  14. Så flotte farger du poerere med her da. Gleder meg til å se mere.
    Klem

    SvarSlett
  15. Nydelige farger du har valgt på teppe.... dette blir fint...

    gleder meg til å se det ferdige resultatet..

    Og lykke til med utfordringen...

    God helg...kanksje vi får se solen..

    klem O=)

    SvarSlett
  16. For noen flotte farver ! dette teppet blir jo bare nydelig :-)

    En fin dag å drive med innesysler, men kanskje får vi litt sol i morgen ?

    Ønsker deg en fiiiin kveld !
    klem, Nostalgia

    SvarSlett
  17. Fine blåfarger, og flott håndarbeid!

    Marie

    SvarSlett
  18. nydelige ruter, sjelden fin teknikk...
    har blitt litt hekling på meg også i helgen..

    veldig koselig å hilse på deg,- ha en koselig helg videre, så blogges vi...
    klem¨¨*

    SvarSlett
  19. Heisann!!
    Alltid gøy med noe nytt....har et zinkspann med uferdig arbeid!!
    Dette teppet ditt i blått og hvitt er bare så fiiiiiint :o)
    Koselig forleden...og vi gjør det igjen :o)

    ha en fortsatt fin søndag :o)

    SvarSlett
  20. Blått og hvitt er jo klassiskt og nydelig!!

    burde sikkert hatt litt kvalitetstid med skurefilla her også - siden det regner, men er bare litt daff i dag ;O)

    kos deg og har en fortsatt koslig søndag :O)

    klem fra Yvonne

    SvarSlett
  21. Å for noen skjønne lapper...det blir nok et vakkert teppe!
    ..svinger vaskefilla litt i dag jeg også - ute bøtter det ned!
    ha en fin søndag
    moaklem

    SvarSlett
  22. Vilken vacker filt av mormorsrutor du kommer att. Så fina färger du använder.
    Kram Birgitta

    SvarSlett