4. juni 2010



Det er fredag,helg og sommer 
og hva passer bedre enn en pasta salat

 

1 pakke spiralpasta
3 tomater
1purre
2 grønne epler
Ca.450 gr røkt skinke
Dressing
2 dl majones
2 dl kremfløte
saften av en halv sitron
1 dl sukker
salt og pepper etter smak

Hakk grønnsakene,epler og skinke
bland med den kokte avkjølte pastaen.
Rør alt sammen med dressingen
og server med et godt brød

oppskrift og bilde er hentet fra Vakre hjem

Lykke til og
håper den vil smake
♥♥♥
Ønsker deg en god sommerlig helg


18 kommentarer:

  1. Den så bare herlig ut! Det er virkelig tid for slike måltid, men her har ikke varmen helt slått til, men sola er kommet men 11 grader i skyggen gjør at det er litt kaldt;)

    Ha ei flott helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så deilig det så ut!! :O)
    Jeg har vært å grillet hos søsteren min, godt med grillmat.
    God helg, klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  3. Nam nam - det så godt ut, og det hørtes spennende ut med eple i :-)

    Riktig god helg til deg også og klem fra Siv

    SvarSlett
  4. Mmmm, dette så deilig ut :-)

    Ønsker deg en fin fredagskveld !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  5. Pastasalat er herlig og en sikker vinner her hjemme. Enkel og deilig dressing. Perfekt sommermat:-)

    Ønsker deg en riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  6. Nam, nam blir sulten her jo!:-)
    Takk for koselig hilsen , og ja det er kjedelig å gjøre - men akk så deilig å se det ferdige resultatet!
    Lykke til med kilometer`n din..;-D
    Riktig god helg,
    klem Hege.

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Nå fikk jeg virkelig lyst på pastasalat, så helt herlig ut.
    Ønsker deg en strålende helg.

    SvarSlett
  8. hei hei!
    mmmmm... elsker pastasalat!
    denne så jo bare helt nydelig ut!
    kos deg - og ha en riktig god helg
    moaklem

    SvarSlett
  9. Høres herlig ut.. synd jeg er på lavkarbo diett med null pasta, hvetemel, sukker og brød..

    God helg! :o)

    Klem fra anita

    SvarSlett
  10. MMMMm pastasalat--- det er deilig...

    et godt middagsstips..

    ha en strålende fin helg-Klem O=)

    SvarSlett
  11. Hei!
    Ser at vi har flere ting til felles enn seilbåt:) Blomster og hekling og ..pastasalat og store unger :)
    Fin blogg - jeg legger meg som følger.

    Ha en fortsatt fin helg (kan jo håpe at det blir litt varmere i morgen?)

    Kjersti

    SvarSlett
  12. Mmmmmm...deilig=)!!!! Ha en suuuuper helg!

    Klemmer!

    SvarSlett
  13. Er kjempeglad i pastasalater!!
    denne var enkel og høres frisk og god ut!!

    ha en fin kveld lappeline

    SvarSlett
  14. Den er knallgod,laget den da bladet kom..synd at det i grunn bare var jeg i familien som likte den...
    klem

    SvarSlett
  15. Ha en fin uke du også:-)
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  16. Hei, hei :O)

    Takk for hyggelig kommentar :O) Gleder meg veldig til å ha fri en stund og ikke minst til noen timer i København :O)

    Var en tur innom Lappemakeriet forrige søndag, kom selvfølgelig ut igjen med noen lapper :O)
    Vet ikke hva de skal bli ennå, men det pleier alltid å løse seg ;O)

    Ha en strålende uke :O)

    klem, Yvvonne

    SvarSlett
  17. Dette høres godt ut.
    Blir rent sulten her jeg sitter.
    Det er så mange gode mattips rundt på bloggene at jeg er helt imponert.

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  18. Heisan..

    For et koselig innlegg, kjekt med mattips:)
    Så skjønn og sommerlig header du har fått deg også.. ønsker deg en fin ny uke! Stor klem

    SvarSlett