16. november 2012

Drømmebutikk !




 Jeg er så heldig å ha en kusine på Bærum`s Verk .
Hun er en av eierne av Lappemakeriet som er min
drømmebutikk når det gjelder lapper.........


Og her drømmer jeg meg vekk........men det kan koste ....hi hi
Her er jeg så heldig å få noen dager på høsten ............og en av dagen blir på butikken
Mye inspirasjon..........mye fint å hvile øyet på.........og godt for sjelen 
Vi er jo heldig som har samme interesse.........og jeg kommer svevende hjem og
lander ikke på lenge
På Bærum `s Verk er det mange andre flotte butikker også så ta gjerne turen dit om du er i
området.....

Bloggen til Lappemakeriet kan titte på  HER
Og nettbutikk Her

Så ønsker jeg deg en flott november 
helg !!

Takk for besøket 
og velkommen tilbake !!


12 kommentarer:

  1. Enig!! Jeg liker også lappemakeriet!! Jeg tar med en søndagstur i ny og ne.....:-) Ha en fin helg!! anneKari:-)

    SvarSlett
  2. Skjønner godt at dette er drømmebutikken
    din,den er herlig,masse lekkert å se på
    for en håndarbeidselsker. :)
    God helg til deg.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Skjønner godt at dette er drømmebutikken din ja :-) Den så veldig fin ut :-D

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  4. Der var det mye fint,
    skjønner du koser deg der :O)
    Fin helg til deg,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  5. Hei
    Tenker du koser deg her ja :)
    Så mange flotte stoffer, og nok mye inspirasjon!
    God helg og klem!

    SvarSlett
  6. Så fin butik din kusin har, kan
    tänka mig att ni har mycket och prata
    om.
    Kramar och trevlig helg
    AnnaMaria

    SvarSlett
  7. herlig å kunne besøke slike butikker og finne masser av inspirasjon:)) Skal inn og se på bloggen hennes nå;)

    SvarSlett
  8. Å det så ut til å være en koselig butikk,
    midt i blinken for deg:)
    Ha en strålende søndag!

    SvarSlett
  9. At det må være en drømmebutikk er jeg ikke i tvil om:-) Nå har jeg kost med derinne både lenge og vel:-) Og jeg fant noe kjekt:-) Tenk å ha et søskenbarn på Bærums Verk...
    Takk for at du delte dette med oss.

    Ha en fin søndagskveld!

    Beste klemmen fra Hjørdis

    SvarSlett
  10. Åååå, her lyste det atmosfære lang vei!
    Skjønner godt at dette må være din favoritt butikk:)

    Er så spent på om julemessen ble så bra som den fortjener?
    Jeg har vært i barnedåp i hele dag og kosa meg der:)

    Fin kreativ uke til deg min venn og klem !

    SvarSlett
  11. Så flott innlegg :0)
    Liker også Lappemakeriet, alltid så mye inspirasjon å hente!!
    Begynner å bli en stund siden sist jeg var innom, kanskje jeg får til en tur i løpet av adventstiden :D

    Ha en fortsatt hyggelig søndagskveld :0)

    Klem

    SvarSlett
  12. Helt enig, drømmebutikk :O)
    Herlige stoffer og tepper over alt i butikken, love it.
    Ha en fin dag.
    Klem Linda

    SvarSlett