1. februar 2011



En Advard har jeg vært så heldig å få av denne flinke bloggdamen
som har inspirert meg mye de siste ukene
Fru Hansens verden
Tusen takk til deg

 Med Awarden kom en utfordring formulert som et knippe spørsmål.
og jeg svarer etter beste evne 

Ta opp nærmeste bok og slå opp på s.18.
Let fram til linje 4. Hva står det der?
Boken Barn igjen......som kom i posten i dag lå på stuebordet og er en sømbok
Linje 4 står det : Sy sammen 2 og 2 lapper ...press sømmene til den ene siden

Hva var det siste du så på tv?
 God morgen Norge...på tv 2

Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?
Fjernsynet står å surrer
og Amadeus som ligger på gulvet å snorker som det durer

Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Kom fra jobb .....Gikk fra bilen og inn i heimen
til ferdig lagd middag...deilig

Hva har du på deg nå? 
 Dongeri bukse og en rutet tunika

Hvilken film så du sist?
Film på lørdags kveld
men husker verken hva den het eller hvilken kanal

Kunne du tenke deg å flytte til utlandet?
Nei kunne ikke tenke meg det nå....
men det har vært vurdert det for mange år siden

Jeg sender Adwarden og utfordingen videre til disse flotte bloggerne
(vanskelig å velge men denne gangen falt det på disse tre )
 Nostalgias verden
Barbros lille atelier 

Ha en fin tirsdag kveld der ute......



5 kommentarer:

  1. Grattis med fin award, og tusen takk for at du deler den med meg:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med awarden!

    Så du har en søm bok forran deg, ikke overraskende det da...hi.hi
    Ha en fin uke videre, klem fra meg:))

    SvarSlett
  3. Grattis med awarden!!
    Vi snakkes .o)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med flott award. Artig å lese litt mer om deg:0)Ønsker den en flott uke

    SvarSlett
  5. Gratulerer med awarden :-) Koselig blogg ! Du lager masse fint :-)

    SvarSlett