17. januar 2010

JULEGAVE PRODUKSJON

Jeg er begynt å tenke julegaver allerede. De som jeg har sagt det til får ett litt rart utrykk i ansiktet.
Lurer litt på hva de tenker men men....

Nå har det seg slik at jeg har gleden av å ha en stor broderisymaskin som blir brukt så altfor lite til brodering.Syr helst lappeteknikk med den, men må jo bruke den til litt annet innimellom.


Det har seg også slik at jeg har noen nieser og nevøer som jeg kan glede med hånkle med navn på.
Dette var veldig poulært for noen år siden da de fikk, så nå tenkte jeg at tiden var inne til å fornye.



Fire hånklær er ferdig og håper de blir til glede.

Trudeluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

4 kommentarer:

  1. Såå fine håndkler flinke du.
    Tusen takk for hyggelig bursdag hilsen.
    God klem fra Tonje

    SvarSlett
  2. Så greie disse var da!!
    Må være kjekk å ha til gyntimen og slikt...vet ikke hvor mange håndklær som ligger igjen der!!!
    Fint med slike broderier på !!

    Ha en fin ny uke :o)

    SvarSlett
  3. Kjempefine! Vi fikk noen sånne til våre barn til jul og det var veldig stas! Og så er jeg utrolig misunnelig på den symaskinen din.... Kan jeg spørre hvilken type du har? Og er du fornøyd?

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei!

    Så flink du er. Veldig lurt å begynne tidlig med gavene. De som synest det er rart kommer sikkert til å angre når julestria begynner for fullt og det er altfor få dager igjen til jul... Da kan vi slappe helt av og kose oss med kaker og gløgg.

    Ha en kjempefin uke!

    Hilsen Sølvi

    SvarSlett