25. november 2013


 Jeg strikker om dagen....og det blir mye strikking
noe er bursdag gave 

Votter til en som ble 50 år.......
og votter i bestilling
 
 Ny bok er kommet i hus ......
så nå går det i sokker......
 Mye fint inni her ....
blant annet søte frøken sommer 
til en skjønn ung dame i julegave :)
Og enda et par med hjerter 
som også er julegave

Tusen takk til dere som er innom bloggen
 og tusen takk til deg som legger igjen et lite spor som  jeg også setter pris på

Ha en fin november uke........

13 kommentarer:

  1. Å, så fine ting du har strikket! Nydelig hjertemønster både på vottene og sokkene! Heldige de som får så fine julegaver av deg :)

    SvarSlett
  2. Så mange fine!
    Min favoritt er sokkene med hjerter, heldig er den som får de under juletreet :)

    God mandag!

    SvarSlett
  3. Nydelige votter og sokker! Så flink du er!

    Klem

    SvarSlett
  4. Veldig fine votter og sokker :-) Nydelig blåfarge på det ene paret votter og på sokkene. Har tenkt at jeg har nok strikkebøker, men det spørs om jeg ikke må skaffe meg denne strikkeboka jeg også ;-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  5. Sååå flotte sokker og votter du strikker - kjempefine :D

    Ha en nydelig kveld og uke,
    Klemmer fra Jatte:)

    SvarSlett
  6. Så mye fint du har strikket.....du er en racer!
    Heldige mottakere :)

    ha en fin dag min venn
    klem

    SvarSlett
  7. Sitter og sier åh - åh - åh for hvert bilde nedover, jeg:-) Det siste bildet sukket og akket jeg meg enda mer over og husbonden (som sitter i samme rom) lurer selvsagt på hva som er i gjerde. Du så nydelig du strikker! Kanskje jeg skulle fått tak i en slik bok. Jeg putler med disse strikketøflene mine. De er så kjekke å strikke, men har en langt mindre vanskelighetsgrad enn dine flotte arbeider.
    Ha en fin kveld!!

    Klemmer fra meg:)

    SvarSlett
  8. Hello!
    I have come via Anna Maria's A red Mongram.
    Such beautiful knitting of the mittens and socks - I love the hearts!
    I wish you had Google Translate....I live far away in New Zealand but I love everything about
    the Nordic/French decorating and living.
    Thank you for a beautiful post.
    Hugs
    Shane

    SvarSlett
  9. Åhh, vad mycket fint du har stickat!! Särskilt fina är de blå sockarna. Helt underbara!! :))
    Brukar titta in på din blogg lite då och då. Vi har lite samma smak, så det är roligt att se dina bilder.
    Julhälsning från Blekinge i Sverige

    SvarSlett
  10. Så utrolig mange fine par votter og sokker du har strikket! Blir nok fine gaver som varmer hender/føtter og hjertet! Ønsker deg fine førjulsdager!

    SvarSlett
  11. Så nydelige, både vottene og sokkene. Har boka jeg også, jeg har strikket hjertesokkene i samme farge :) Likte vottene veldig godt, herlig mønster..
    Kos deg med strikkingen, nyt romjula og ønsker deg et riktig godt nytt år :)
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  12. Oj. det var flotte votter og sokker. Absolutt for viderekomne.
    Klem

    SvarSlett
  13. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    SvarSlett