11. mai 2013

Reisebrev 2






 San Francisco
 Litt flere bilder fra en flott tur
 
Golden Gate måtte jo besøkes........høye hus var der en del av....

Fengslet Alcatraz som ikke er så lett å få biletter til fikk vi .
spennende
 Trikker i ulike fasonger.......og disse var ikke nye som bybanen her i Bergen
 Den ene var kabelbane og var en opplevelse i seg selv....her var det bare å stue folk inn
noen hang på utsiden........en artig må den ble styrt på av cabel føreren

 En liten pust i bakken innimellom med deilig kaffe.......

Fisherman`s wharf ble besøkt flere ganger .
hvor vi var å spiste deilige fiskemiddager på 
Pier 39
 
 Inngangen til Uion Squar hadde med sine fire inngangsparti ett hjerte i vært
med forskjellige motiv


Da for det være slutt med bilder fra turen vår.....der mye flott å se
og nok enda mere til som vi ikke fikk sett.....

En by jeg gjerne vil tilbake til........

Ønsker deg en flott helg der ute



7 kommentarer:

  1. De hjertene var veldig fine!
    Ønsker deg en god lørdag,
    klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  2. Åååå, du er flink å ta bilder Lappeline! jeg var i SF for to år siden og kjenner meg sååå igjen. En herlig by! Og Alcatraz har for all tid spikret seg inn i min hukommelse - for ikke viste jeg at min eldste sønn lenge hadde planlagt å svømme ra fangeøya og til land...Som sagt så gjort!!!!

    TAKK for titten søte du ;)
    Klem,klem.

    SvarSlett
  3. Du for en opplevelse :)) Heldige deg :)
    Nyydelige hjerter ♥

    Kjekt å se :)

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  4. Ha en fortsatt fin 17.mai feiring, Serin!!

    Jeg må komme tilbake for å lese reisebrevene dine. For en opplevelse dere har hatt.

    Klemmer fra Hjørdis:)

    SvarSlett
  5. Hei på deg:)

    Bare innom for å nyte bildene og tekst fra SF-turen deres. Fantastisk! Heldige dere var som fikk se Alcatraz!

    Ha en fin sommer og kos dere på hytta deres! Kanskje dere får tid til en båttur også?:)

    God klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  6. Härliga bilder.:-) Stina

    SvarSlett
  7. I really liked the text, I thought it was informative ... And it was still what I was looking for!

    SvarSlett