14. februar 2013

Litt treg...




Jeg er litt treg om dagen........med blogging og søm.
Jeg mangler blogglyst og jeg mangler
sy lyst.......
Men regner med at lystene er snart tilbake :)

Strikkepinnene og brodering
er tingen her hos meg
 om dagen

En liten prinsesse skal få seg Marius selekjole......
Jeg har hevet meg på Mariusbølgen.......
 Der er mye fint å strikke :)
 Strikker nå Marius jakke med rundstrikk til meg selv
 i spennende farger
 Litt annet har jeg strikket også....
Sokker eller labber som vi sier her......
til husbonden.
 Ikke ofte han får noe jeg har strikket .
Sist var vel på 80 tallet en gang.
Stakker :)
Så han svarte når jeg sa jeg strikket til han
Te meg........ :)

Nå skal jeg feste tråder og dampe
 så er de klar til bruk

HÅPER DU BLE INSPIRERT 
TIL Å STRIKKE

Broderingen jeg holder på med
i tilegg til strikking.... blir å se senere

Tusen takk for alle kommentarer og besøk
setter stor pris på alle sammen.


GOD TORSDAG


10 kommentarer:

  1. Jammen godt en kan kose seg med litt strikketøy og brodering, når sylysta blir borte...
    Og mariuskjolen ble kjempefin!!
    Gubben får være forsiktig med sokkene, hvis det går like mange år til han får noen nye.. ;-)

    Hilsen fra
    HegeT

    SvarSlett
  2. Du som stickar så fint, det var på
    tiden maken fick varma sockor. Och så
    jättesöt liten klänning, du är duktig
    på och sticka snyggt.
    Alla hjärtans kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  3. Den kjolen er jo superskjønn da, en heldig liten prinsesse som får den. Du skal se sylysten og bloggelysten kommer tilbake, kanskje når det blir lysere tider. Her går det i strikking også, det er oppvaskkluter det går i her, så ikke så spennende. På søndag skal jeg på kurs hos Anne, kanskje jeg kan bli venn med symaskinen.

    Klemmer til deg

    SvarSlett
  4. For en supersøt kjole da. Koselig med strikking.
    Klem

    SvarSlett
  5. Jillt å strikke og. Alt i sin tid:). Fine kjole du har strikka- klem

    SvarSlett
  6. For en fin kjole,
    heldig liten prinsesse som får den :O)
    Og hjemmestrikkede sokker er alltid bra,
    jeg strikker skjerf om dagen...men det går litt tregt..
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  7. Nydelig selekjole og flotte sokker ! Man blir litt lei blogging av og til, men da er det bare å ta en pause.. Syns du lager så mye fint, både innen søm og strikking :-) Ha ei fin helg !

    SvarSlett
  8. How pretty! My girl would love that, too! :) xo

    SvarSlett
  9. Kjære Serin!
    En nydelig kjole du har strikket....og tenk så heldig at det var vår lille prinsesse som skulle få denne :)
    Bilde av henne med den på kommer :)
    Tusen takk!!
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  10. Så flott kjole med mariusmønster. Virkelig søt. :)

    SvarSlett