28. mai 2012



Vel nå er pinsen over for denne gang............
og håper den har vært like fin for deg som for meg
Nydelige dager på vestlandet .............sol og sommer.

Her har det vært litt maling den siste tiden...
 
 
Gamle stoler i ny drakt......



Bordet er ikke malt .....ennå......og vet ikke om det er det rette bordet heller
 

Måtte ha litt farge på denne delen av uteplassen...
nå har det seg slik at jeg flytter mye
rundt på ting.....



Så her er en annen variant......med benk til........
dette bordet passer også godt til men mye arbeid å male
 og vet ikke helt om det er det rette heller....


Det må tenkes litt........og litt flere puter tenker seg skal få til :)

Nå får jeg nyte strålene igjen........
Jeg ønsker deg en fin dag...........og takk for at du tok turen inn
hit....

Velkommen tilbake

15 kommentarer:

  1. Så fine de stolene ble, likte de friske fargene du har malt dem i. Supert! :)

    SvarSlett
  2. Det er så kjekt å få gjennomført de planene og ønskene en har. Og dette ble jo kjempefint!
    Du har også malt med farger som gjør at du kan flytte rundt om på det. Håper det blir mye fin sommer her på Vestlandet slik at du og dine kan bruke det mye.

    SvarSlett
  3. Hei på deg :)
    De var skikkelig fine de stolene dine. Fine friske farger som falt i smak hos meg også :) Jeg og vil male tror jeg......
    Så kjekt med denne bloggverden hvor en kan bli inspirert av det andre gjør.
    Fin pute, og krakken den likte jeg også. Jeg ønsker meg mange krakker jeg.......
    Ha en fortsatt fin dag :)
    Klem fra Tine

    SvarSlett
  4. Så koselig uteplass du har :-) Stilig med forskjellig farge på stolene :-D Her har det også vært ei flott pinse, og jeg har fått vært mye utendørs - herlig :-))

    Ha ei fin ny uke - klem Siv

    SvarSlett
  5. Nyyydelig ! Puten var helskjønn og veldig morsomt med de fargerike stolene :-)

    Ønsker deg en fiiin ny uke
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  6. Så utrolig fint det ble med forskjellig farge på stolene,dette likte jeg kjempegodt!!
    KLem♥

    SvarSlett
  7. Tusen takk for info vedr krakken :) Det blir nok handel på meg i morgen :)
    Stor klem

    SvarSlett
  8. Beautiful! Greetings from Poland!

    SvarSlett
  9. Så friskt og flott...tenker du har kost deg med dette :)
    Grattis med overstått til jubilanten....og ha en fin uke Lappeline :)

    SvarSlett
  10. Så fin uteplass! herlig fagre på stolene.
    Klem

    SvarSlett
  11. Ååååååå, dette likte jeg Lappeline!
    Utrolig tøft med de fargene sammen. Og så lett å finne farger i blomster og tilbehør; )Nei, det var virkelig gøyt!

    Takk for titten og fin ny uke til deg.
    Klem fra Anne på landet.

    SvarSlett
  12. Det ble herlig og flott.
    Ellen :)

    SvarSlett
  13. Du Lappeline, Lappeline.

    Får du tid til å sove innimellom, eller kommer ideene når du hviler?
    Kjempekoselig uteplass med tøffe stoler. Her blir det trivelig i sommer varmen.

    Klem fra
    Vipen

    SvarSlett
  14. Dette ble jo riktig en gladplass. Artig med flere farger rundt bordet. Trivelig. Rett og slett. Vi har virkelig vært heldig med pinseværet.
    Klem

    SvarSlett
  15. Vilken bra idé och måla stolarna i olika färger, det lyser upp så fint på din veranda.
    För visst vill man ha lite färg ute nu på
    sommaren.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett