26. mars 2012

Mine skjorter og........



Jeg har gått ett kurs der vi skulle sy pute av gamle
skjorter........og her i heimen har vi BLÅ skjorter......
Og selvfølgelig ble min PUTE blå......



Skjortene er fra min mann `s skap .....
ungdommen har vokst og jeg har samlet .....
 en fra mitt eget skap......
Ja og så en fra Fretex....

 skjortene ble sprettet opp i sidene og en del detaljer ble tatt vare på.....og
brukt.....både foran og bak....

Puten ble stor og god og skal brukes både inne og ute.........

Dette var ett inspirerende kurs
 og
 gjenbruk gav mersmak...........

Takk for fine kommentarer dere legger igjen ..
og takk for at du tok turen innom.....

VELKOMMEN TILBAKE

GOD MANDAG TIL DEG 

OG

 EN FIN UKESTART

20 kommentarer:

  1. Kjempe flott pute :O)
    Skulle gjerne vært med på kurs jeg også, men det er ikke alltid kroppen vil det samme, men det er kjekt å se hva dere har laget.
    Hadde vært på sin plass med en tur til Josefinebutikken, jeg skal gi en lyd når jeg har lagt planer for hvilken dag, så ser vi om vi treffer på hverandre :O)

    Ha en strålende dag.
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. åå kjempe stilig! fargene var helt supre!

    SvarSlett
  3. Så fin den ble!Jeg har sydd flere putetrekk av strikkagensere,så hvorfor ikke av skjorter!Veldig smart!

    SvarSlett
  4. Neimen så fin den ble!!
    Nydelige tekstiler og farger :)

    ha en fin ny uke Lappeline!

    SvarSlett
  5. Kjempeflott pute med mange fine detaljer.. Jeg tror jeg må få mannen min til å begynne å bruke Gant Skjorter ;-))

    SvarSlett
  6. Morsomme og flotte puter :)
    Blått er flott ;))
    Detaljene gjorde seg veldig !

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  7. Det var den fineste puten jeg har sett på lenge!
    Klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  8. Dette kaller jeg gjenbruk, det er i allefall helt sikkert! Så stilig, da! Godt påfunn - flinkisen;o))

    Ha en flott og kreativ uke.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  9. Vilken fin kudde, det var lite marin stil.
    Och snyggt att du använt den biten där
    öglan och hänga i sitter på skjortan.
    Det här gjorde du bra!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  10. Dette var inspirerende bilder!! Du så nydelig og koselig puten var!! Det hadde nok blitt en blå pute på meg også:-) Jeg la merke til de fine detaljene også:-) Fy søren så heldige dere er som kan gå på kurs hos Anne!! Men du er jo så flink selv også:-)

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  11. Ååååå, puten ble kanontøff Lappeline!
    Du e bare så flink!!
    Og søte Hjørdis tar nok dessverre feil når hun tror du har vært på kurs hos meg, for denne teknikken kan ikke jeg.
    Men gardin med innfelt heklebord o.l. skal jeg lære deg :o)

    Nyt vårlige dager og kreativ kos med symaskinen!
    Klem fra Anne.

    SvarSlett
  12. Hei hei... så lekker puten ble !!

    Du er jammen flittig og flink som har gjort den ferdig allerede. Den passet perfekt i heimen din, og helt sikkert i båten også:-)))

    klemmer fra meg

    SvarSlett
  13. NYDELIG! Lekre farger :)

    Nyt uka :)

    Klem klem

    SvarSlett
  14. Så flink du er, puta var helt nydelig i herlige farver.

    Fin onsdag til deg, klem.

    SvarSlett
  15. Så fin skjorte-pute, og for en kreativ måte å få brukt gamle skjorter på :-)

    SvarSlett
  16. Hei!! Takk for hyggelig kommentar!!:-) Skjorter er gull!! Myke, gode og perfekte til lappesøm!! Kjempefin pute!! Jeg har også samlet og har også sengeteppe av skjorter. Nå sist klippet jeg bare ut ryggen pga plassmangel på syrommet!! ha en fin dag!! AnneK:-)

    SvarSlett
  17. så fin den ble! Jeg er ikke ferdig med min ennå, men satser på å få det gjort snart, før jeg glemmer hvordan;)
    Ha en ritig god og kreativ påske:)

    SvarSlett
  18. Fin pute, nydelig med de detaljene du tok var på. God idé. Jeg syr hexagons av gamle skjorter. Har det endelige mönsteret bare i hodet, enn så lenge.
    Ha en riktig fin påske.

    SvarSlett
  19. Underbara "skjortkuddar"!

    SvarSlett
  20. Utrolig fin den ble! Skal si det hadde blitt noen puter her i huset også. Mr. Sunhome er storforbruker av skjorter. Og menn synes vi damer bruker mye penger på klær?? Ha, ha, ja, ja så er det i grunnen "uniformen" da, det blir mye dress på han. :o)
    Nå fikk jeg skikkelig lyst til å sette meg ned å sy. Takk for flott inspirasjon!


    AW

    SvarSlett