8. januar 2012

Søndagstur





I helgen har mannen seilt Neglespretten.......brrr
Båten ble liggende igjen i Bergen by etter endt regatta i går......... vi hente den i dag
i en by som badet i sol...


Seilet ble heist .....men bare for å tørke.........
   Og hva er vel ikke vakrere enn å forlate Bryggen i solskinn


 En fantastisk tur startet.....
her er andre ute i samme ærend
 

Varme gode votter................
Bilde tatt mot solen 
som varmet faktisk.......
 Flotte  Hjellestad.......
 Kapteinen NYTER naturen........
 Og autokapteinen (piloten) styrer skuta i samerbeid med
meg ......


(Hmmm Glemte et bilde i går derfor ny publisering i dag )

Så var vi tilbake til bygda Os igjen 
etter en fantastisk flott søndagstur.........kapteinen var
fornøyd med resultatet på regattaen og  turen sammen med meg 
i dag

Fin ukestart til deg der ute........
og tusen tusen takk for inspirerende gode kommentarer dere legger
igjen på bloggen min........de varmer



16 kommentarer:

  1. Det kan jeg tenke meg var en flott tur i dette været!
    Heldige deg!

    Nydelig båt og flotte bilder:)

    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Ser ut til å ha vært en herlig tur i solskinn=)! Nydelige bilder fra en fin dag! Hvor lang tid bruker dere på en slik tur?

    Ha en flott ny uke!
    Klemmer!

    SvarSlett
  3. Å, tusen takk for en fortryllende tur:O)
    Ja, nå levde jeg meg sånn inn i bildene at jeg er mett av gode boller, kakao og Bergen - Os sin blendende natur...
    Herlig Lappeline;o)

    Fin ny uke ønskes deg.
    Klem,klem.

    SvarSlett
  4. Ja, dette så bare deilig ut. Flott båt :)
    Ønsker deg en fin uke :)
    Klem fra *tine*

    SvarSlett
  5. Så ut som dere hadde en fin tur, så fint i Bergen, har vært der bare en gang før, men i sommer skal jeg dit en tur igjen, gleder meg :))

    Ha ei fin ny uke :))

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder fra den flotte dagen som var i går :o)

    Ha en fin ny uke Lappeline!
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  7. ååå Det så helt herlig ut! Kan tenke meg batteriene blir ladet av en slik båttur! :) Nydelig det teppet du hadde i forrige innlegg, elsker fargekombinasjonen. Jeg har ett lignende teppe fra min mor (som minstemann har fått). I julegave fikk jeg fra min søster massevis av strimler i disse fargene, slik at jeg kunne sy meg ett teppe selv sammen med henne. Veldig hyggelig gave. Min søster ønsket at jeg skulle lage slikt mønster som du har, men jeg tror jeg holder meg til striper, har ikke så lang tålmodighet ang sying.. :) Hun har en liten quilteblogg, og holder kurs, titt innom henne om du vil se: http://maryquilt.blogspot.com/

    Ha en strålende mandag! ;p

    SvarSlett
  8. Fantastiske bilder!! Så ut som en koselig tur:-)

    Klem

    SvarSlett
  9. Ååååhhh..den som kunne vore med på ein slik herleg tur..koseleg. Og fine bilde :)

    Ønske deg ei fin og god veka!

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  10. Norge är fantastiskt vackert, det har jag alltid tyckt. Och vilken härlig båtresa, en söndag du kommer tänka på och glädjas åt länge. Underbara bilder, jättefin båt och jättefina vantar också.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  11. Dette så jo virkelig flott ut! Sikkert litt kaldt, men det tåler vi i en sånn natur..( og i en så fin båt. Høres ut som dere har hatt en koselig søndag:)) klem fra meg

    SvarSlett
  12. Så vakre bilder av en flott tur!! Jeg syntes at solen varmet på søndag:-) Deilig å være ute lenge i frisk sunne luft.

    Ønsker deg en fin ny uke!

    Klem fra meg:-)

    SvarSlett
  13. Nydelig tur, men solen???, den har jeg ikke sett på mange måneder, tror jeg flytter til Bergen, hihi. Klem fra Mona

    SvarSlett
  14. Takk for en nydelig tur sammen med dere :)
    Bergen har jeg så lyst til å se, har aldri vært der !
    Klem Linda :)

    SvarSlett
  15. tenker dette var en fantatsisk!! tur FOR ET VAKKERT vær!!
    klemklem

    SvarSlett
  16. For noen nydelige bilder fra båt-turen :) Gir meg virkelig godfølelsen. Og vottene da! Skulle svært gjerne hatt navn på disse og evt. ein link... De e de finaste vottene eg har sett på lenge... Og votter florerer på nettet nå...

    Ha ein riktig flott helg, hk

    SvarSlett