19. november 2011

Ønskes nettopp deg!



11 kommentarer:

  1. herlige bilder!
    god helg ønskes deg også! klemklem

    SvarSlett
  2. Og en riktig god helg til deg og dine!

    SvarSlett
  3. Kjempeskjønne bilder lappeline :o)
    Ønsker deg også en koselig helg.

    Klem,klem,klem.

    SvarSlett
  4. Flotte bilder! Minner meg på at eg skulle vert på skogtur og plukket med meg mere pynt! Til turbruk ønsker eg meg hund! Men hund må ein jo ha ansvaret for alltid, så da får det være.

    Nydelig teppe under her,, Elsker det! Fargene alt.

    Ha ei fin helg! Klem,

    SvarSlett
  5. Veldig, veldig fine bilder!
    God helg,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  6. Flotte bilder! Nå skal vi også komme oss ut - på seiltur faktisk:)) Har vel ikke vært ute siden sommerferien, så nå leeengter jeg etter sjølukt og hav:)
    God søndag!
    Klem

    SvarSlett
  7. Vilken härlig bild på den mossbevuxna stengärdsgården.
    Ha en fin söndag
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  8. Hei hei

    så koselige bilder! Herlig at vi har kommet til november og at det er grønne flekker enda:))

    ønsker deg en flott ny uke min venn, stor klem

    SvarSlett
  9. Koselige bilder :))Kjekt med kongle plukking,litt spesielt å gjøre det så sent på året! Fikk du litt mose med deg også ?

    Klem

    SvarSlett
  10. Hei på deg=)!

    Flotte bilder du deler med oss! Håper du har hatt en fin helg=)! Teppet i innlegget under ble kjempe fint!!! Du er så flink!!

    Ha en herlig uke!
    Klemmer!

    SvarSlett