18. august 2011

Nytt og gammelt



Her i heimen vår 
er det mye nytt og gammelt som er satt
sammen


 Mugge fra Green Gate sammen med to gamle mugger
Den største har jeg fått av en snill kolega...........mellomste er kjøpt på 
en lokal brukt butikk


En gammel kaffe kanne sammen med ny lysestake og en tørket
Hortensia


Et gammelt fat med nye te lysestaker , mugge
og en gammel kopp



Her hos meg er det blandet 
nytt og gammelt i
skjønn forening

Jeg ønsker nye følgere velkommen til bloggen min

En fin august dag ønsker jeg deg


19 kommentarer:

  1. Hei på deg :)
    Fine detaljbilder du viser, de muggene var helt nydelige :)
    Er også sånn at jeg blander nytt og gammelt, er veldig glad i det gamle å ting jeg har arvet :)

    Ønsker deg en fin dag
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  2. Nydelige ting! Både det nye og det gamle. Så flott satt sammen!

    Ønsker deg også ein fin dag! Klem,

    SvarSlett
  3. God formiddag!

    Så mye fint og koselig du viser. Likte både muggene og den ursøøøte lille koppen:))
    Kjekt å blande gammelt og nytt, det gir fine kontraster.

    Ønsker deg en fin august torsdag også,

    stor klem fra meg

    SvarSlett
  4. Nydelige mugger! Synes det blir flott og personlig når man blander gammelt og nytt:-)
    Klem

    SvarSlett
  5. Ja, hvem sier at det må være nytt og dyrt for å være lekkert !!! Det har vi jo et godt eksempel på her... helt nydelig !
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  6. Kjempefine mugger, ser at det ikke er bare jeg som samler på sånne..

    Veldig fint med nytt og gammel, sånn er det hos meg også.

    Ha en fin dag du også!

    Klem

    SvarSlett
  7. Herlig blanding Lappeline!
    Er så svak for mugger..
    "Tenke nytt men bruke gammelt" er en tanke jeg liker å leve etter.

    Fin dag ønskes deg.
    Klem,klem.

    SvarSlett
  8. Skjønne kanner :-)

    Jeg synes at det er nettopp kombinasjonen av nytt og gammelt som gjør det lille ekstra i interiøret. Kjekt å innrede personlig og å ha noe som ingen andre har :-)

    Ønske deg en fiiin dag !
    Klem*

    SvarSlett
  9. Koselig med forskjellige gamle mugger !
    Flott du tar de frem :)

    Ha en nyyydelig dag<3

    SvarSlett
  10. hei på deg!
    ja sånn skal det vaære , dette er den rette looken, nytt eog gammelt i salig blanding, love it!! flotet mugger og slik blkank kanne er så nydleig hat også slike!
    kose deg i sensommeren...
    heldig som fikk lagt ut innlegg idag, hos meg går det ikke an å laste op bilder..
    klem,magnyp

    SvarSlett
  11. Koselige bilder og fine mugger :-)Jeg har sansen for at man blander gammelt og nytt, det er det som gir et hjem særpreg :-D

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett
  12. Heisann
    en flott samling du har...og gammelt og nytt blandet liker vi :o)
    ha en fin kveld

    SvarSlett
  13. Det tycker jag är jättefint och blanda gammalt och nytt, dina kannor passar ju jättebra ihop.
    Jättefin vit bricka dom står på också.
    Önskar dig en trevlig helg och kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  14. So flotte ting! E fint å bland nytt og gammalt :)

    Ønske deg ei flott helg!

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  15. Hei igjen Lappeline.. :) Mugger er flotte å samle på, de kan jo faktisk brukes til litt av hvert.. :) også er de veldig dekorative. Fine bilder.. klem og en go søndag til deg :)

    SvarSlett
  16. Så utrolig fine mugger på førstebilde :O)
    Håper du har en fin søndag,
    klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  17. Så koselige bilder=)!!! Jeg liker også å blande nytt og gammelt!! Nydelige skatter du viser!! Så koselig å høre at jeg har vært savnet, det varmer=)!!!

    Kos deg i ruskeværet og ha en herlig kommende uke! Klemmer!

    SvarSlett
  18. For en flott samling mugger. En bukett sommerblomster i en gammel mugge er noe av det mest sjarmerende jeg veit.

    SvarSlett
  19. Så snill kollega du har, muggene var skjønne. Å blande nytt og gammelt og sette sitt preg på hjemmet er spennende. Jeg har halve huset nedpakket etter lekasjen i juni. Gleder meg til snart å kunne åpne opp igjen alle eskene og plasere det ut, alt blir liksom "nytt". :0) Koselig å høre at du har savnet meg, det gav litt motivasjon til mer blogging;0) God arbeidsuke til deg!

    SvarSlett