11. april 2011



Det har vært loppemarked  de siste helgene 
ikke de helt store funnene men litt er det nå blitt

 Denne lysestaken syntes jeg var litt spesiell


 Den er fra England og er stemlet c 34 og ikke vet jeg hva det betyr
 Det kan også se ut til at det har vært glass på holderen



En ny mugge


Litt i glass er funnet........  
 Den blå skålen er veldig fin i fargen........

 Blått er flått........


6 av disse skålene fra Stavanger Flint  fant jeg 
ikke alle er like fine men men........
kanskje det dukker opp flere en annen gang


Enda er det mer men det får vi ta neste innlegg

Ha en fin uke start


15 kommentarer:

  1. Hei vennen!

    Det ser ut til at du har fått med deg noen godbiter hjem ja.. Hadde veldig lyst til å gå på loppis i helgen, men kan ikke få med meg alt skjønner jeg...

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har funnet! Har ikke vært på et eneste loppemarked ennå desssverre, men det kommer vel flere muligheter:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Å så mye fine loppis saker!

    Det er så kjekt og finne sånne skatter. Imponert over de fine pungene under her også, så stiiilig broderi:))

    Beklager mine litt sjeldne besøk for tiden. Håper og komme sterkere tilbake etter påske, stooor klem

    SvarSlett
  4. Hei og hopp=)!
    Så flotte skatter!! Jeg har ikke vært på et eneste loppis...og jeg kjenner det klør litt i fingrene;)!

    Ha en flotters uke!
    Klemmer!

    SvarSlett
  5. Så artig den lysestaken var!
    Sjønner godt at du tok den med deg!
    Og så likte jeg så godt den lille lyngkransen på veggen bak...:)

    Klem, klem

    SvarSlett
  6. Her var det mye fine funn, nydelige tallerkener. Du finner nok flere senere, jeg har samlet en del serviser på denne måten, litt her og litt der. Sett i gang og strikk, koselig TV/sofa arbeid. Klem fra Mona.

    SvarSlett
  7. fine loppisfunn....lysestaken var jo stilig!!
    Ingen løppis hittil i vår....vi får ta en tur i baljen igjen snart :o)

    ha en fin kveld Lappeline

    SvarSlett
  8. Oi jeg synes da dette var masse fint. Den lysestaken er virkelig lekker.
    Håper det blir loppemarked her i nærheten også snart. Alltid moro.
    Kos kveld
    Randi

    SvarSlett
  9. Så mye fint du har funnet!
    jeg har to like tallerkner hjemme som er kjøpt på en bruktbutikk. Liker de kjempe godt.
    Klem

    SvarSlett
  10. så masse flott du har funnet ! Den lyseblå skålen var kjempesøt :-) Lysestaken er ikke gammel, men veldig forseggjort og med flotte detaljer. Veldig engelsk :-)

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  11. Jeg syns du er skikkelig flink til å finne flotte lopper! Porselen m blått mønster liker jeg veldig godt- minner om mormor og barndom:)
    God kveld til deg!

    SvarSlett
  12. Så mye fint du fant!! Jeg som er så glad i blått og hvitt, likte spesielt godt skålene fra Stavanger Flint!

    Nydelige sminkepunger du lager!! Blusen også! Flink du er!!

    Ha en god natt!
    Klem fra hjørdis

    SvarSlett
  13. heisan

    kjempehyggelig å treffe på deg og prate litt med deg på messen... hyggelig å treffe din skjønne datter igjen også,...

    Og du er lager de skjønneste ting .... nydelig små vesker..


    masse flotte ting du har funnet på loppis... likte lysetakene veldig godt..

    ha en fin uke kjære deg

    klemmer

    SvarSlett
  14. Så fine skatter du har funnet!!

    Fin uke videre!

    SvarSlett
  15. Så mye fint :)
    Lignende lysestaker er det mye av i dette hjemmet, etter mine besteforeldre. Jeg kjenner igjen mønsteret og armene osv. Hvis det er beholderne til der lysene skal være så er det nok bare en "ring" med lik dekor som foten som skal være der.

    SvarSlett