5. desember 2010



God  2.søndag i advent......
Litt jul er det blitt her hos oss også
og ute daler lette snøfnugg ned

To maileg nisser kom til vårt hjem i fjor
Kjøpte førts jenta........ men hun ble så alene...... og jammen fikk hun seg en kjæreste før julen var omme



En Sia  jente som jeg har fått hos en god venninne ...jenta har fått plass på den nye
benken i gangen.....



På benken på kjøkkenet....egentlig en utebenk som er tatt inn for vinteren
står en mugge med blåbærlyng og en stram snømann
 Te lys og lys er godt å ha lett tilgjengelig


Søndagen skal brukes til jule forbredelser 
Kanskje litt julebakst.....

Har du søndags planer????

God Søndag

8 kommentarer:

  1. Koselige bilder - begynner å bli skikkelig julestemning hos deg:-)

    Har visst gått glipp av et innlegg. Smykket ble kjempefint! Og hjertene er bare utrolig skjønne!

    Ha en fin søndag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Koselig stemning her hos deg Lappeline :o)
    fint pyntet både her og der....og mailegene er jo bare skjønne!!
    Skal bake til uken tenkte jeg....
    og kanskje knipse litt bilder til innlegg :o)
    Ha en fin søndag :o)

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig julepynt!
    kos deg med juleforberedelsene. her går det i retting av juletentamener... :/

    SvarSlett
  4. Kjempefine bilder!

    De er så fine de nissene maileg! Jeg stod og så på de i butikken på fredag, men jeg klarte å gå hjem uten. Det har blitt litt for mye shopping i løpet av de siste dagene!

    Ha en fin søndag!

    PS! Den posen til telysene, har du sydd den selv eller?

    klem

    SvarSlett
  5. Så koselig hos deg!
    Jeg har planer om å sy meg en kjole, så nå er mønsteret på stoffet...men det er 40 år siden sist jeg gjorde lignende, så dette blir spennende...
    Kos deg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  6. Heisan..

    Så koselig med maileg nisser!

    Jeg skal også bake litt i kveld, tenker å få laget krumkakene til jul:))

    Søndagsklem fra meg

    SvarSlett
  7. Fine bilder og skikkelig julestemning hjemme hos deg.
    Søndagen er brukt til baking og litt vasking.
    Ha en fin søndagskveld.
    Elisabeth

    SvarSlett
  8. så koselige juledetaljer... ja jul litt etter litt...
    mailegene er søte de! fikk du bakt noe ?? har ikke begynt her, men noe blir det, det hører med som alt annet,selv om kanskje småfuglene får dem etter jul..
    klem,kose deg...

    SvarSlett