5. juli 2010



En seilende helg
Vi har hatt en flott helg 
Turen gikk over fjorden til stedet Våge
Stedet har fått en flott gjestehavn med plass til mange båter
Her var mye liv og røre .....som det ofte er i gjestehavner
og været lørdag var deilige sommerlige tempraturer.


Vi var ikke alene på fjorden mye båter


Her seiler mor selv.....
med ROSA seilerhansker .
Jeg kan ikke bruke mye rosa 
for det er ikke min farge i klær..skulle nok ønske det men slik 
er det bare .....


Det er en grunn til at hanskene er rosa...
mannen i huset seiler regatta om tirsdagene 
og er det regn da .....er alle hanskenen
våte helt til helgen ...da jeg skal seile
Hmmmm når hanskene er rosa får jeg ha de i fred ....hi hi
 ikke mange manner som vil ha rosa hansker


Litt fint skal det være innedørs i båten også....
Måser hører til i en båt
og en bamse fra Skagen 


Denne ba om få få bli med hjem fra Danmark 
for 5 år siden da vi hentet
båten


Kunstige roser kan man ha 
på en maritim brikke fra Kid


Og deilige fleece pledd fra Kid som varmer på kjølige 
sommer kvelder

Ønsker deg en fin ukestart
Sommer klem til deg

17 kommentarer:

  1. Heisann!!
    Stilige rosa hansker :o)
    Bruker nok ikke så mye rosa jeg heller.....selv om jeg synest det er fint for dem som kler det!!
    Koselig maritim stemning i båten din!!
    I dag er det høstlig....tar meg en tur på hagesenteret og kjøper noen nye sommerblomster jeg!!!
    I morgen er det jobb igjen...for to uker!!

    ha en fin dag Lappeline

    SvarSlett
  2. Kuule hansker :-)
    Og nydelig båt!
    Tusen takk for koselig hilsen ,
    - håper du viser frem det neste du syr!
    Ha en fin dag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  3. Herlige hansker:0)
    Så fint du har pyntet i båten!
    Dere har sikkert mange fine turer med den om sommeren!
    Ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Flott båt ser det ut til, og rosa hansker er lekkert:D
    Høres ut som du kan å seile, her går det på motor;)

    Nyt dagen og klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Jeg er "vokst opp" i seilbåt og elsker å være på sjøen. Savner å ha egen bår når jeg ser bildene dine.
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei.Koselige bilder.Er ikke så mye på sjøen jeg men av å til i båt.Så koselig dere har det om bord.Fint med det Maritime.Ha en riktig fin Sommerdag.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Stilige rosa hansker ;)
    Så koselig du har pyntet i båten, maritimt og flott.
    Ønsker deg en riktig fin fin uke.

    SvarSlett
  8. SÅ herleg!! Min kjære har og seglbåt:) Og det er heilt nydeleg å segle i fint ver! Gleder meg til å "pimpe" den litt innvendig. Har fått lov av han. Jippi!:) Du hadde mange fine detaljer i din:)
    Ha ei flott veke!
    Klem:)

    SvarSlett
  9. Åhh, så fin båt dere har... :O)
    Hvis du sender meg en mail på synaas@gmail.com skal jeg sende deg adressen min. Vil ikke legge den ut på nettet!

    God sommer!

    klem

    SvarSlett
  10. Nydelig båt og flotte bilder, denne uken igjen da og så ferie eller?
    Ha en super dag iallefall:)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  11. Hihi, man har sine triks for å sikre sakene sine!
    Håper dere får mange flotte opplevelser på bøljan den blå i løpet av sommeren, og ikke minst -fint vær.
    Klem

    SvarSlett
  12. Herlige hansker=)!!! Ja, du får nok ha de i fred...hihihihi! Herlige bilder du deler med oss!

    Ha en super uke!
    Klemmer!

    SvarSlett
  13. Klart bamsen også måtte være med hjem fra Danmark ;-) Du har laga det bra trivelig inne i båten :-D Syns det var lurt med rosa seilerhansker jeg, slik at du får ha dem for deg selv ;-)

    Ha en flott kveld og klem fra Siv

    SvarSlett
  14. Dette så ruskende og flott ut! Herlige hav og båtbilder du viser!

    SvarSlett
  15. Kjusa deg :-) flotte bilder ! Må være deilig å ha egen båt å dra ut i.

    Ønsker deg goood tid til Roma, og jeg er helt sikker på at det finnes et loppemarked til deg et sted , hi-hi

    Klemmer, Nostalgia

    SvarSlett
  16. Såå koselig med båt, har en bitteliten en vi, men den oppfyller mine krav, nesten ;0) Ha en flott dag!

    SvarSlett
  17. Høres så utrolig koselig ut å være på seiletur! En flott båt dere har, så der går det virkelig an å kose seg :o)

    Nå er min første del av ferien over, og skal jobbe til 19. august - da blir det sommer, sol og Hellas! Men, aller først skal sommeren nytes her i Oslo - deilig det også...

    Fortsatt strålende sommerdager til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett