30. april 2010


♥♥♥
En vår jakke er ferdig...

Når jeg kjøper garn kan det ta rimelig lang tid før prosjektet blir ferdig.
Er veeeeldig ivrig i begynnelsen....... men så dabber det litt av....
(Hysj..... kan hende det aldri blir ferdig)

Denne jakken tok ikke så altfor lang tid........ så denne gangen har jeg vært flink
Litt selv skryt er lov eller ?


 Jakken er strikket i garnet Falk og den har 3/4 lange armer.

    
  Knappen er kjøpt hos 
 Som har mange flotte knapper.

Sjalet er ny innkjøpt og er et sjal som har flotte vårlige farger i seg.

I morgen er vi endelig i mai ......
Ønsker deg som titter innom en fortyllende
helg
♥♥♥

21 kommentarer:

  1. Den var bare nyydelig. Og sjalet er jo bare helt knall til! Kjempeflink er du :)

    Elsker de knappene fra Snella og Petronella, de er så flotte. Har kjøpt inn noen, men de ligger å venter på et egnet prosjekt :)


    Ha en flott mai-helg!


    Tove

    SvarSlett
  2. Det var en nydelig jakke!!
    Og fin knapp, som passet veldig godt :o)

    God helg :O)

    SvarSlett
  3. Kjempefin jakke !

    Ønsker deg en fiiin fredag !
    Klemmer, Nostalgia

    SvarSlett
  4. Den ble kjempefin, og så stilige knapper da :-)
    Sjalet var lekkert til.

    Ha ei god helg, og klem fra Siv

    SvarSlett
  5. Helt nydelig! Den likte jeg utrolig godt! Kan jeg spørre hvilket mønster du har brukt? Knappene fra Snella og Petronella var kjempefine!

    Ønsker degen riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  6. Aldeles nydelig jakke, liker så godt den fargen. Flotte kanpper også. Syns de har mye fint, uten at jeg har kjøpt noen av de ennå. Trodde du hadde laget skjerfet/sjalet også... :O)
    Det passet veldig flott til jakken!

    God helg... :O)

    SvarSlett
  7. Hei på deg..

    Du er jammen produktiv! Kjempefin jakke, du kan selvsagt være stolt av den:))

    Så søøte knapper også...

    Ja nå er endelig mai her og forhåpentligvis varmere dager!

    Ønsker deg en flott 1.mai helg, klem

    SvarSlett
  8. Glemte å si at skjerfet var jo helt bedårende også da... ♥

    SvarSlett
  9. Tusen takk:-) Kunne godt tenkt meg å strikket den der. Helt min stil!

    SvarSlett
  10. Nydelig jakke!
    - , ser veldig god ut å ha på også:-)
    Skjønt med det skjerfet - hvor har du fått tak i det?
    Tusen takk for koselig hilsen, og riktig god helg:-)
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  11. Du og du...den ble knallfin og skjerfet passer jo perfekt til!!
    klem

    SvarSlett
  12. En kjempefin jakke!!! du er så driftig du :o)

    ha en flott helg !!

    SvarSlett
  13. Så flott jakke. Eg er også den typen som produserer UFO ( uferdige objekt ) hehe

    Men det sjalet til jakken var bare så nydeleg.

    Ha vidare ei fin helg.

    SvarSlett
  14. Nydelig jakke med herlige knapper!! Litt artig å lage plagg til seg selv også innimellom;)Og med det sjalet, så ble det hele lekkert!!
    Ha ei koselig helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  15. Kjempefin jakke, gratulerer.
    Ha ei fin helg.
    Elisabeth

    SvarSlett
  16. For en nydelig jakke...og sjalet var jo også utrolig fint. Du er bare kjempeflink...skjønner ikke hvordan du får tid til alt. Akkurat det trenger eg å kurses i.

    Ha en fortsatt fin helg!!

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  17. Kjempefin jakke. Mente jeg hadde sett den i et hefte jeg "rasket med meg" fra en garn butikk. Jo, jeg fant heftet. Denne fikk jeg lyst til å strikke.... Ssjalet/skjerfet er også aldeles nydelig. Har du laget det selv?
    ha en fin helg. Hege

    SvarSlett
  18. Åh, den jakken likte jeg veldig godt. Nydelig! Sjalet var stilig og passet perfekt :)

    SvarSlett
  19. Herlig jakke med nydelig farge.Flott sjal også som passet godt til jakken.
    Du er utrolig flink!
    Takk for alle de koselige kommentarene jeg får fra deg.Veldig glad for dem.

    Ønsker deg en fin lørdagskveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  20. Stolene har holdt seg utrolig fint, og de står jo ikke under tak i vår og sommerhalvåret.
    Klem og god helg videre♥

    SvarSlett
  21. hi
    wonderful,i like your knitted jumper.
    ha en fin dag,
    regina

    SvarSlett