29. januar 2010

I dukkehuset !

For del år siden kjøpte jeg et dukkehus til meg selv.
Mange lurte på om jeg så var voksen skulle ha dukkehus. Dette huset er for voksne og blir jo som et samle objet og en hobby . Huset var flat pakket så jeg har satt det sammen selv.

 

I stuen er veggene malt lyse , gulvet er parkett.
Sofaen og bordet er hjemmelaget.Strikketøy i kurven .
De små brillene på bordet er kjøpt i en dukkehus butikk i London.




Litt fra gangen.
Katten fikk jeg som liten.
Telefon ,støvler og en bukett hvite tulipaner hører med.
Her er vegger malt hvite , fliser på gulv.


I huset er det to soverom oppe. 
Her er det ene.

 
Veggene er tapet som er gule striper .Gulvet er tre som er oljet hvitt.
Komode med parfyme .

Ørelappstolen er heimelaga og bamsen har fått låne den.

Del to av dukkehuset kommer i morgen.
Ha en fortryllende fredag.

4 kommentarer:

  1. Næææ....så fint det var!! så koselig at jeg kunne flyttet rett inn !!
    Kjempekoselig!!
    Ligger en blogg i bloggrollen min....Mita's hjørne.....hun må du kikke inn til!!

    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  2. Å, så nydelig! Et drømmehus! Utrolig koselig og forseggjort. Knallfin den ørelappstolen, og helt herlig den bamsen oppi. Kunne godt tenkt meg et sånt dukkehus selv.

    Veldig gøy å se:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei og god morgen!! velkommen som følger av bloggen min!! Kosleig med nye blogg venner."Huset" ditt er jo nydelig og ekte innredet!!! Gleder meg til del to her!!!

    SvarSlett
  4. Hei og takk for hilsen på hjemmesia mi,-koselig :)
    Ble skikkelig imponert over alt du holder på med. Du e virkelig flinke!!!!
    Også så flott dukkehus da, godt å se at det er flere familiemedlemmer som er litt miniatyr freak som meg :) kommer til å titte innom her ofte!!
    Anne

    SvarSlett